22 Kasım 2011 Salı

Feminina Taç Modelleri


Ortaokuldan hatırlıyorum O'nu.Aklımda hep farklı,yetenekli,kendi kendine yetebilen,her zaman gülümseyen biri olarak kaldı sevgili Sema.Yıllar sonra facebook'ta O'nu bulduğumda hiç değişmemiş olduğunu gördüm.Hala aynı yetenekli ve farklı kız vardı karşımda.Kendisinin yaptığı bu taçları da görünce ne kadar haklı olduğumu bir kez daha anladım.İşte karşınızda feminina taçları.Hepsinin ayrı bir tarzı ve havası var.Hem öyle alışveriş merkezlerinde satılanlar gibi fiyatları da uçuk değil.Daha fazla taç seçeneğini görmek ve satın almak için buradan sevgili Sema'ya ulaşabilirsiniz.
















                                                                  Bunlar da lohusa taçları



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Münevvercim güzel düsüncelerine cok cok tskr ederim.. sen de benim icin hep cok degerli oldun , facebookdan birbirimizi bulmak inan cok güzel oldu.Blogun araciligiyla bana ulasip siparis verenlere kücük bir hediyem olacak..sevgiler öpücükler :)

Münevver dedi ki...

Umarım satışlarına faydası olur canım