9 Aralık 2011 Cuma

sil baştan







Hayatı sil baştan yaşasaydım eğer kesinlikle kimseyi dinlemez tiyatrocu olurdum.....
Keman çalardım......
İlkokuldan sonra okumazdım....
Ciğeri beş para etmez insanları hayatıma sokmazdım......
Mesafeli olmak nedir bilirdim......
Herkese olduğu kadar değer verip tepeme s....mazdım.....
Paraya birazcık da olsa değer verirdim....
Doğumdan sonra oğluma kendim bakardım.....
İnsanları değiştirmeye çalışmazdım....
Kendimi daha çok düşünürdüm......
Çocukken daha çok aburcubur ve şeker yerdim....
Küçüklüğümdeki gibi köyde yaşardım....
Bu kadar dürüst olmaya çalışmazdım....
İki yüzlü olamasam da bi denerdim.....
Hayata sil baştan başlayamadığım için sanki bütün bu yapamadıklarım beni hayattan siliyor gibi geliyor bazen....

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayat seni silecek de,seni üzenler baki mi kalacaklar ki? Yorma güzel yüreğini derim ben,gelecekte herşey daha güzel olabilir,ümit et..
Benim de geçmişe dönük hüzünlerim var,yeniden başlayabilseydim dediğin anlar..
Fakat bu çare olmuyor,olamıyor..
Umudunu kaybetmemeli insan..Düne,bugüne küsüp,yarınlarını heba etmemeli..
Bir karadeniz sözü der ki;
Sevdiğini alamadınsa,aldığını seveceksun.:)
Güzel taraflarını sevip yaşamın,kötüleri kötülükleriyle başbaşa bırakalım olur mu?
Muhabbetle..

Münevver dedi ki...

Umut dolu sözlerin için teşekkür ederim Zel.Ben de sevmem umutsuz olmayı ancak insan bazen kendini olmaması gereken bir yerde gördüğünde yürektekiler dökülüveriyor işte satırlara.