28 Şubat 2011 Pazartesi

BUGÜN BENİM DOĞUMGÜNÜM :)























Bugün benim doğumgünüm.28 yaşına girdim.18'li yaşlar için gün saydığım zamanları hatırladım bugün.
Sanki 18 yaşını doldurunca hayat daha başka olacak.Aradan on sene geçmiş,onca şey yaşanmış.
Okuldan kaçmalar,sınav stresleri,üniversite telaşları,evdekilere isyan etmeler,kız arkadaşlarımla iş ve evlilik hayalleri kurduğumuz zamanlar,evlilik ve doğum telaşları...hepsi geride kalmış.
Zaman ne de çabuk geçiyor.Ne de hızlı tüketiyor bizleri.
Bugün beni hatırlayan tüm dostlarıma teşekkür ederim.İş arkadaşlarıma sürprizleri için ayrıca teşekkür ederim.Her sene olduğu gibi bu sene de unutmadılar beni.
Şanslıyım ben.Ailem var,işim var,beni unutmayan dostlarım var.Yarım da olsa sağlığım var :)
Akşamları eve gidince iki çift laf edebilecek bir eşim ve uyurken gözlerinden öpüp doyasıya koklayabilecek bir oğlum olduğu için şanslıyım ben...
Bence siz de öylesiniz.Bugün düşünün nelere sahip olduğunuzu,neleri bir çırpıda harcayıp,nerelerde tükendiğinizi oturup uzun uzun bir düşünün..
Hiçbirşey bulamasanız dahi son zamanlarda yaşanan bunca acının içinde hala nefes alıp hayatta kaldığımız için şanslıyız biz....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim iyiki doğdun iyi ki varsın yaa..senin gibi hayat dolu, neşeli insan zor bulunur canım benim..eşinle oğluşunla beraber nice senelere inşallah..öpüyorum seni