10 Ocak 2012 Salı

Arkadaş Şarkısını Duyunca...







Bugünlerde en çok dinlediğim şarkılardan biri bu.Sezen'in şarkıda da dediği gibi aranıza hayat girse de ,uzun zaman görüşemeseniz de biraraya gelince sanki dün ayrılmışsınız gibi muhabbete kaldığınız yerden devam edebildiğiniz arkadaşlarınızın olması ne güzeldir.
En çok onlara anlatılır dert,tasa,aşk,korku,acı,mutluluk,hüzün...Saçımı hangi renge boyasam acaba diye eşinize sorsanız en çok on dakika muhabbet edersiniz ama bir kız arkadaşla konuşulursa bu konu üzerine bir makale bile yazılabilir.Ve en çok onunla güzeldir eşinizi çekiştirmek.Çünkü O'nun eşi de sizinki gibidir:))
Başkası anlamaz siyah olan ruh halinizi,herşeyi yakıp yıkıp gitmek istemenizi.Sadece onlar anlar,çünkü onlar da sizinle aynı hormonları salgılar ve aynı depremleri yaşarlar içlerinde...
Hastalandığınızda telefonunuzu susturmayan yine onlardır.Sen aramasan da arayan,doğumgününde seni ilk hatırlayan,kına gecende tepsini tutan,doğumda çocuğunu kucaklayan,gazını çıkaran,senin için endişelenen,evinin dağınıklığına aldırmayan,beş parasız kaldığında destek olan,saçma sapan hayallerini dinleyen hep onlardır...
Ne güzeldir bütün bunları sana karşılıksız yaşatan ve bir telefon ettiğinde koşup gelecek bir arkadaşının olması ve ne acıdır koca bir ömre hiçbir arkadaşın sığdırılamaması...

8 yorum:

kübra dedi ki...

tamamı süper yazının, ellerine sağlık canım. ama ben en çok da ''sadece onlar anlar ...'' la başlayan cümlede içimden geçeni köşeye sakladığım unuttuğum duygularımı hatırladım ve çok mutlu oldum hala aynı yerde var olduğumuza!
seni çok seviyorum ve çok özledim...tekrar ellerine sağlık!

Münevver dedi ki...

Yazı amacına ulaşmıştır o zaman :))
Ben de çok özledim seni

yelda dedi ki...

canım benim kalemine sağlık.bende pek yorum yapamam ama neyse gari :))))çok güzel anlatmışın çok beğendim.öpüyorum seni...

burcu dedi ki...

nasıl iyi geldi bu gri havada hem şarkı,hem sözlerin.güneş gibi doğdun gene güne...işte sen hep böyleydin en kötü zamanlarda yüz güldüren,dostluğunun sıcaklığını hep hissettiren...teşekkürler hala hayatımda olduğun için...

Münevver dedi ki...

Orda olduğunu bilmek bile güzel yeldoşum

Münevver dedi ki...

Puurccuuu teşekkür ederim yürekten yorumun için.Hepinizi burda görmek ne güzeelll

Adsız dedi ki...

Cok uzaklarda samimiyetle yazdigin satirlari okumak hem hüzünlendirdi hem cok mutlu etti.O güzel günlerimizi daha cok özledim canim benim..Özellikle macarena da cilgin dansimizi, her üzüldügümde omzunda aglamayi, ice cafe de kumpir yemeyi...daha neler neler..cocuklugum, gencligim, herseyimsin canim benim...( Selma)

Münevver dedi ki...

Semoşuummm.Her kumpir yediğimde sen geliyorsun aklıma bunu da burdan itiraf edeyim:)Sonra hiçbir dans macerana kadar eğlenceli olmadı benim için.ooooooooo macceranaaa diye ne güzel sallanırdıkk.Çok özledim çookkk